Wat een zalige bos uitstap was dit!!! Samen met het 5de leerjaar konden we allerlei opdrachtjes uitvoeren: kriebeldiertjes vangen op een wit doek, met takken en blaadjes maakten we mooie kunstwerken, ... Om alle foto's te bekijken, kunt u HIER klikken.