Op vrijdag 14 oktober gingen we met de fiets naar het Vloethemveld. Daar kregen we in twee groepen een gidsbeurt in het kader van 'de week van het bos'. We kwamen heel wat te weten over paddenstoelen, zwammen, vogelsoorten en bomen.
Klik hier voor enkele foto's.
L5 Papafeest
1kc/1ko de bijtjes
L6 School@Platteland