Op maandag 24/02 kwam de MEGA-agent in onze klas. In MEGA staan we stil bij onderwerpen als het zelfbeeld, omgaan met druk door leeftijdsgenoten, assertief reageren, omgaan met stress en reclame. Een agent kwam lesgeven over veiligheid (Wat doe je als je je in een noodsituatie bevindt? Hoe kan je zorgen voor je veiligheid bij onder andere het uitgaan), alcohol/drugs en de gevaren van sociale media. Na afloop konden we enkele vragen stellen over het beroep zelf. We mochten ook eens geboeid worden of een kogelvrije vest aandoen.
Klik hier voor de foto's.