Op maandag 18 mei gingen we met het zesde leerjaar op daguitstap naar Brugge. We leerden heel wat bij over de Gouden tijd van Brugge in de middeleeuwen. We bezochten het Historium, trotseerden de 366 trappen van het Belfort, voeren mee met een boot op de reien en sloten af met een ijsje bij Da Vinci.
Klik hier voor de foto's.