za 30/11

L5 Muzische les: 'Nacho-lied'

Wat kregen de leerlingen van het vijfde leerjaar een leuke muzische les van juf Heidi! Ze leerde hen het Nacho-lied op de melodie van de 'Wellerman song'.

Jullie mochten, naast het zingen, aan de slag met ritmes d.m.v. body-sounds en instrumenten.

Het was een plezier om jullie zo enthousiast bezig te zien/horen! Dankjewel aan juf Heidi (en ook een beetje aan Nacho natuurlijk ;) ).

Nieuws

zo 28/06

L1 Bezoek aan de kinderboerderij: Brood bakken.

lees meer
zo 28/06

L1 Bezoek van de harmonie

lees meer
zo 28/06

L1B Babybezoek!

lees meer
Image Image