De voorbije 6 weken zagen onze dinsdagmiddagen er even helemaal anders uit. We ruilden onze werkboekjes even in voor enkele uurtjes muziekles met juf Kaatje.
We maakten samen muziek, oefenden speels verschillende ritmes en melodieën en zongen ook leuke liedjes met gitaarbegeleiding. Waaw, wat waren we allemaal onder de indruk van haar muzische talenten.
Dankjewel juf Kaatje om onze dinsdagen helemaal op te vrolijken!
Wil je even mee genieten? Neem gerust een kijkje!