Groot nieuws!
Op woensdag 5 februari kregen wij ons letterdiploma aangezien wij alle letters kunnen lezen en schrijven. Onze mama's en papa's werden uitgenodigd om samen met ons deze grote dag te vieren. Samen met hen gingen we op zoek naar de letters in en rondom de school. Daarna kregen we ons letterdiploma, uitgereikt door meester Pol. Als afsluiter van deze leuke voormiddag konden we smullen van heerlijke lettersoep!
Neem gerust een kijkje voor foto's!