Vandaag dwarrelden de eerste sneeuwvlokjes van het jaar naar beneden. Aangezien we heel erg nieuwsgierig waren en vaak naar buiten keken, kregen we van onze juffen de kans om even in de sneeuw te spelen. En... gooien maar!
Geniet gerust mee! :-)
L1 Bezoek aan de kinderboerderij: Brood bakken.
L1 Bezoek van de harmonie
L1B Babybezoek!