Nu we eindelijk kunnen genieten van mooi weer, was het tijd om onze gipsmaskers te maken. Er werd samengewerkt om voor iedereen een mooi gezichtsmasker uit gips te maken. Op een bepaald moment was het héél stil ... ;). Geniet van de foto's.
L5 Papafeest
1kc/1ko de bijtjes
L6 School@Platteland