vr 24/03

Dat klinkt als muziek in de oren... luistervink je mee?

Samen met beer in het bos ontdekten we de wereld van muziek. We maakten kennis met verschillende instrumenten, leerden over het orkest, de dirigent en de staande ovatie. We werden getrakteerd op een mini viool concertje en als kers op de taart gingen we op stap naar het concertgebouw. Een boeiend thema, dat ons soms eventjes stil kreeg. Geniet maar even mee...

Nieuws

zo 28/06

L1 Bezoek aan de kinderboerderij: Brood bakken.

lees meer
zo 28/06

L1 Bezoek van de harmonie

lees meer
zo 28/06

L1B Babybezoek!

lees meer
Image Image