do 11/02

Bosuitstap 5e leerjaar

Op donderdag 11 februari trokken we met het vijfde leerjaar in de namiddag naar het Merkemveld. Aansluitend bij het werothema 'water' maakten we een zuiveringssysteem om het water van de poel te zuiveren. We werkten met een koffiefilter, steentjes, zand, watten, ... Het was prachtig winterweer, de zon scheen, maar we moesten wel in beweging blijven om niet te koud te krijgen. Daarom speelden we ook wat bewegingsspelletjes. We maakten er samen een gezellige middag van! Geniet van de foto's!

Nieuws

zo 28/06

L1 Bezoek aan de kinderboerderij: Brood bakken.

lees meer
zo 28/06

L1 Bezoek van de harmonie

lees meer
zo 28/06

L1B Babybezoek!

lees meer
Image Image