do 27/10

Bosbezoek 3k poging 2 ;-)

Na een eerste poging die letterlijk en figuurlijk in het water viel, gingen we op 24 oktober eindelijk naar het bos. Het weer zat toch wat beter mee, hier en daar wat druppels, maar we lieten het niet aan ons hart komen. De kleuters, en de juffen, genoten van het buiten zijn, het bos, de natuur... Kijk maar even mee...

Nieuws

zo 07/06

L5 Papafeest

lees meer
vr 05/06

1kc/1ko de bijtjes

lees meer
vr 05/06

L6 School@Platteland

lees meer
Image Image